2013. március 14., csütörtök

Ready, steady, NOOOOOO!!!

Nos hát megtörtént a búcsúpartim is múlt hét vasárnap. Zsoltival úgy szerveztük az életünket, hogy csütörtöktől vasárnap estig együtt voltunk. Szombaton átruccantunk Szaniékhoz macskázni meg elköszönni, vasárnap családozás volt, utána meg a búcsúztatóm.

Érzelmileg eléggé labilis voltam, mikor valaki ment el kimentem vele beszélgetni picit, meg persze bőgni. A szemem másnap elég durván nézett ki, de akkor már kb egy hete a sírás ment mindenhol. A nap bármelyik szakában. Zsoltitól elég kemény volt elbúcsúzni, egyszerűen egyikünk sem akart elindulni... De persze mindenkitől borzasztóan nehéz volt az elválás.

Hétfőn gizda voltam, becsomagoltam, Szani átjött trécselni, majd este elmentem még moziba, utána meg Zakiék jöttek át kicsit. A bőröndöm 30 kiló lett, a kézipoggyászom meg 8... És persze a fülesem otthon maradt....totál elfelejtettem, szóval most egy egy fontos boltban vett szarral "élek"... T_T

A nagy sírás rívás kedden jött a családdal, elég durva volt hogy a lakás különböző pontjain sírtunk. Aztán elindultunk a repülőtérre. Becsekkoltam, minden rendben ment azt leszámítva hogy horror volt kiszedni a táska aljából a laptopot majd visszapakolni úgy, hogy nincs rajtam se öv, se cipő, se pulcsi és csak jönnek és jönnek a cuccok mögöttem meg várnak az emberek..... Azt hiszem ha legközelebb megyek haza valami jó csomagoló technikát kell választanom...

A géphez egy shuffle busz vitt ki minket, ugye a fapados gépek jellemzője hogy a reptéren is más helyen kell felszállni rájuk... Igazából örülhetek hogy volt busz. :D Nyomorogtunk rajta elég durván. A repülőn nem volt helyfoglalás, mindenki oda ült ahova akart. Rájöttem hogy legközelebb utolsónak kell felszállni a buszra, mert akkor elsőnek szállok le, és elsőnek foglalhatok magamnak helyet. :D És akkor talán ablak mellett ülök és tudok aludni is. :D Muhahaha. :D Fapados járathoz méltóan semmit nem adtak a gépen, mindenért fizetni kellett nem kis összegeket. Szomjan haltam, nem vettem semmit mert spur vagyok. Legközelebb bent a duty shopban veszek valami piát.

A landolás elég rázós volt, minden egyed felhőnél beremegett a gép. Ezt leszámítva nyugodt és kényelmetlen utam volt. Lutonon hála Fófinak megtaláltam a Green Line busztársaság "üzletét", megkérdeztem hogy jutok el Hammersmithbe. Hál istennek csak egyszer kellett átszállni, szóval nem volt gond ezzel sem. A reptérről a városba 10 font volt bejutni,szóval nem olcsó. A metrónál vettem Oyster kártyát, ezzel kedvezményesen lehet utazni, csak odaérintem a kapuhoz és ha van rajta elég pénz mehetek is. A sima jegy drágább a papír miatt. Bár maga a kártya 5 fontba került. Raktam még rá 20-at, az elég lesz egy ideig. Bár fogalmam sincs mennyibe kerül a metró jegy, mert változik az ára napszaktól és zónától függően.

Az állomáson találkoztam Rebekával és kis gyaloglás után meg is érkeztünk a kecóba. A 30 kilós bőröndöt kicsit nehéz volt felhozni a keskeny lépcsőn, de megoldottuk. Ma pakoltam ki, mert egy hónapig tudok itt lakni. Regina, aki Rebeka lakótársa most elment egy hónapra így én leszek itt helyette addig. Pont jól jött ki a dolog.

Tegnap vettem kispárnát, SIM kártyát amivel bár voltak gondok egész jól működik, vettem ki pénzt a lakbérre, vásároltunk és mászkáltunk. Eddig, bár nem sok ideje vagyok itt, nem rossz. Azt kell mondjam hogy London olyan mint egy bazi nagy szálloda. Igazi multikulti. Jobbra balra mindenféle embert lehet látni. A házak tipikus angol házak, tényleg olyan mint a Bridget Jones naplójában. A buszokról a Harry Potter jut eszembe mindig. :D

Képek majd lesznek, de még nem jutottam el odáig hogy kimerészkedjek egyedül a nagy géppel. Holnap talizom elvben Fófival, akkor szerintem elviszem majd és fotózgatok, meg Rebeka is mondta hogy majd menjünk kattintgatni. hétvégén lehet hogy kimerészkedem kicsit, a cv-ket ki kell majd nyomtatni és elkezdeni szétszórni. Úgy döntöttem a szálloda irányvonalat célzom be elsődlegesen, aztán persze majd meglátjuk mi lesz. Ha nem az jön össze se dől össze a világ, a lényeg hogy legyen fizum minél előbb.

Kb ennyi meg egy bambi, megyek enni meg inni, jah és megszárítom a hajamat is. :D

4 megjegyzés:

Barbara A. írta...

Ha kattintgatni mentek,nekem is szoljatok ha nem banjatok a tarsasagom XD

Madam Hotelier írta...

mit szolnál jövö héten valamikor egy talihoz? :D

Fiatalok főzőiskolája írta...

Én mikor Londonban jártam mindent hátrahagyva elmentem a King's Cross-ra, mert Harry Potter :P
Ugye, hogy volt bőgés?! :P
Én a parkokat bírom amúgy, majd tavasszal menj el a St. James Parkba, olyan gyönyörű, kész...

mako írta...

Hajra, hajra!!! ^^ *pomponok*