2013. március 17., vasárnap

Problémák...

.... melyeket MEG KELL oldanom.

Történt ma, hogy megterveztem a jövő hétre való betevőmet. Ergó hogy mit szeretnék főzni, mi az ami a főzőtudományommal még reális is, és itteni viszonyokkal meg is oldható. Miután ezzel megvoltam, írtam hozzá egy listát, mi az amit vennem kéne minden héten. Kezdésnek úgy gondoltam elég ha egy hetet írok, minden héten ugyanaz lesz a menü... *Tudom hogy rá fogok unni és jönnek majd új kaják, de azt majd úgy variálom.* Nos hát igy jutottam ki oda, hogy kb, maximum 30 fontra jönne ki a heti menüm. Ami valljuk be, baromi sok, pláne hogy minél kevesebbet szeretnék költeni. Amin tudok spórolni az a műzli, a tea, a gyümölcs, a zöldség és a hús...... Főként a hús. Én a húst hússal evő tipus vagyok, szóval elég nehezembe fog esni ez a nélkülözés, de nincs más mód a dologra. Kicsit kevesebb húst kell raknom a kajákba, így tovább kitart a dolog. Ha minden jól megy és nagyon nagyon visszafogom magam, akár 20 fontra is letornázhatom az összeget, ami nagyon jó lenne.

Továbbá ki kéne mozdulnom. Oké, nem épp hétvégén mikor mindenki kimozdul és tele a város, és nem pont most mikor ideiglenesen le van zárva majdnem minden metró vonal és a buszok is korlátozva vannak, hanem mondjuk hétköznap. Nem lehetek háztartásbeli és nem ülhetek egész nap itthon a seggemen mikor itt a nagy kihívás előttem, egy új város, új környezettel. Szóval bátorságot kell gyűjtenem és kimozdulni.

Aztán munkakeresés. Még nincs kinyomtatva a cv-m de remélhetőleg hétfőn megoldódik ez a probléma is... Interneten már jelentkeztem jó pár helyre, majd elválik behívnak e valahova. De jó lenne minél hamarabb munkát találni. Egy hét múlva ilyenkor már szeretnék pár interjún túl lenni, méghozzá pár ajánlattal a zsebemben. Tudom, sokat akar a szarka, legyek reális. De na... a szükség nagy úr... a pénz meg kevés.

Aztán magánéleti szempontból jó lenne ha kezelni tudnám hogy kapcsolatban vagyok, ami még elég új, tekintve hogy minden máson jár és kattog az agyam... nem bírok lazítani, ezért nem alszom rendesen sem... Meditálnom kéne hogy kicsit lenyugodjak, megtaláljam a belső békém, és vele önmagamat is a kapcsolatban. Ez furán hangzik tudom. :D Ezért kéne megoldanom a gondot hogy ne legyen fura...

Valamit kezdenem kéne az időjárással is, két napja csak esik és be van borulva... És fúj a szél. De sajna hiába vagyok világmegváltó forradalmár vízöntő, ezen még én sem tudok segíteni. Nem vagy X-men. Sajna.

Dióhéjban ennyi... egyenlőre. :D

9 megjegyzés:

Barbara A. írta...

Eddig is kapcoslatban voltál, csak nem vallottad be magadnak :P

Madam Hotelier írta...

nem magamnak,senkinek, és neki se, de ö se nekem

Viki írta...

Barbinál a pont :D és most már rendjén vannak a dolgok xD

Madam Hotelier írta...

hát rendjén még nincsenek mert a neheze csak most jön... távketyütyü... és nemtom meddig lehet azt birni... :/ de majd elválik.

Viki írta...

Barbi is meg én is tudnánk neked mesélni táv kapcsolatról :P majdnem 1 évig csináltunk mind a ketten, és látod, túléltük :) remélem nektek is sikerül majd! ha támasz kell, itt vagyunk, tudunk tippeket adni túléléshez XD;

Fiatalok főzőiskolája írta...

Nem dicsekedni akarok, de mikor kijöttem, az első pár hónapban heti 7-12 fontot költöttem kajára. Igaz, tényleg szart szarral ettem, paradicsomos bab kenyérrel, Tescós nutella (mert az volt a legolcsóbb),zacskós levesek. Kb. ennyi. Mikor kijöttek meglátogatni a szülők, és letoltak, hogy miért nem veszek legalább fagyasztott pizzát, akkor mentem 20 font fölé. Most már normálisan eszem/eszünk, de így sem nagyon megyünk 30 font fölé egy héten. Meg kell találni, mit, hol érdemes venni.

Barbara A. írta...

Viki jól mondja XD ki lehet birni, bár 1 évnél tovább nem nagyon birtam volna szerintem de addig bőven kijön utánad XD

Kajával kapcsolatban nem tudok tanácsot adni, kb heti 30-50 font szokott lenni kettőnknek, de nem eszünk semmi fagyasztottat hanem minden egészséges :) úgyhogy végülis 20ból 1 embernek ki lehet jönni ha nem eszel brutál sokat és akkor mgé egészséges is leszel XD de húst valóban nem eszünk sokat mi se, mert bazi drága X__X egy adag csirkemell kettőnknek 4-5 font, csak a hús!!!

mako írta...

Csatlakozom, a hus nagyon draga tud lenni, de szerintem nem csak odaat, hanem nalunk is brutalis x_x... en is neha lesporolom belole, de itt egyebkent is dragasag van. Azzal lehet sporolni, ha egyszer veszel picit tobb hozzavalot az olcsobb dolgokbol es abbol nagyobb adagot csinalsz, amin elvagy napokig. Persze ez csak azokkal a kajakkal jon be, amik jok tobb napig (sot, meg van ami finomabb is kesobb). De azert ez se a legjobb, kell a variacio, es a fagyasztott cuccokat jobb tenyleg elkerulni (meg mondjuk azok amugy is tok dragak nalunk).

Tavkapcsolat... szar, de minden szarban van neha jo is :3 kitartast es hajra a melohoz!

Madam Hotelier írta...

Ajj de most komolyan miért ilyen drága a hus??? Pedig nem is valami biohust veszek hogy happy-n élnek az állatok mielött megölik öket...hanem sima tesco GAZDASÁGOS hust..........T_T Rablás.

A távkapcsolat meg... hát remélem müködni fog...