2013. február 5., kedd

"Boldog, boldog...

... születésnapot, kívánom hogy legyen még, sok ilyen szép napod!"

Valahogy így szól a nóta. Nos, tény és való hogy szülinapom van. És bár az is tény hogy csak egyszer van ilyen egy évben, mégsem ezért írok.

Beteg lettem. Olyan rég írtam betegségről, hogy épp itt az ideje.

Szóval nagyon úgy néz ki, hogy elkaptam az influenzát. Jelentem, kb 10 év után! Sőt, több mint 10 éve nem voltam lázas. Tényleg. Utoljára az rémlik hogy 37.2 volt a hőm gimi környékén... Előtte meg mikor általános iskolás voltam, annak is inkább az eleje felé voltam keményen lázas.

Nah de kezdem az elején. Szerda és csütörtök környékén éreztem hogy valami nem kóser a szervezetemmel... Elkezdtem köhögni, meg kicsit náthássá vált a hangom, fáradtabb voltam a kelleténél és a fejem is fájt. Elkezdtem emelt adagban szedni a c-vitamint, azaz napi 3 db 500 mg-os tablettát plusz gyümölcsöt, plusz neocitránt... Hát nem segitett. Hétvégén, azaz szombaton Zsoltinál már 37.5 volt a hőm, de nem tulajdonitottam neki tul nagy jelentöséget, mondván majd lemegy. Estére le is ment, nem volt ezzel semmi gond. A dolog érdekessége hogy ömlött rólam a viz és effektive ugy éreztem magam mintha egy kellemetlen nyári 40 fokos napon lennék... a bört is le akartam tépni magamrol olyan melegem volt. Ekkorra már a köhögésem rosszabbodott, a náthám meg nem jött elö...

Vasárnap (is) dolgoztam, ott már nagyon rosszul voltam, mindenem fájt belül, kimondottan a derekam és a lábaim, és csak a csontok, ömlött rolam a viz, dekoncentrált voltam, egyszóval a halálomon voltam. Hazaérve kiderült hogy 38 fokos lázzal dolgozgattam szépen... Nap végére lázcsillapitoval sikeresen felment a dolog 38.3-ra, ekkor már a fülem is bedugult... Érdekes volt megfigyelni mit érzek ha lázas vagyok...

Másnap délelött még höemelkedésem volt, estére már az sem, mérséklödött a köhögés, viszont elöjött a nátha........... ami azóta is TOMBOL! A hőhullámok még mindig megvannak, hol tök normális minden, hol meg letépnék mindent magamrol és bőr nélkül rohannék ki a -1-be.............. Élmény ez az állapot de tényleg...

A kukám megtelt a zsepikkel, a szervezetembe viszont nem gyözöm a c-vitamint tunkolni.... Holnap még itthon vagyok, de csütin már ismét melo. De legalább nem lázasan. A hab a tortán hogy emellé még zárlatolok is, de legalább terhes nem vagyok. :D :D :D :D

1 megjegyzés:

Fiatalok főzőiskolája írta...

És arról mikor írsz, hogy ,,Úr Isten, már mondhatom, hogy ebben a hónapban megyek into!!" (Messzi Into - Anglia, ráragasztottam.)